Program ini khas untuk wanita yang nak urus emosi dengan lebih baik, tenangkan hati, mula healing dengan cara yang Islamik dan kembali dekat dengan Allah SWT melalui Al-Qur’an.
Boleh. Ramai peserta datang sendiri. Program ini memang direka dalam suasana yang selesa supaya peserta boleh belajar, refleksi dan berkenalan dengan circle wanita lain.
Ya, rakaman program disediakan supaya anda boleh ulang semula sesi selepas program tamat.
Peserta fizikal dapat rasa suasana retreat secara live, interaksi dengan peserta lain, lebih fokus sepanjang sesi dan pengalaman di Perkampungan Al-Hijrah. Peserta online pula tetap boleh ikut keseluruhan sesi dari rumah.
Selepas mendaftar, anda akan diberi link group Whatsapp. Segala maklumat program akan diberikan dalam group tersebut.
Penginapan di kawasan perkampungan tersebut agak terhad. Jika anda duduk jauh, boleh susun penginapan dan kenderaan sebaiknya. Boleh cari penginapan berdekatan kawasan program.
Pendaftaran semasa program nanti (untuk yang hadir secara fizikal) akan bermula jam 8 pagi inshaAllah.
Maaf, tak boleh. Program ini dikhaskan untuk wanita sahaja.